Mister Gold - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Mister Gold - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Mister Gold

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 September 2013 | Curaçao, Bullenbaai

Dag lieve mensen,

Ik zit nu al dik twee weken in Curaçao en heb nog geen echte heimwee gehad (raar he als je op zo'n prachtig eiland zit). Ik begin steeds meer me draai te vinden en de bijnamen Diva en Bitch hebben zich hier ook alweer gevormd. Ik een bitch? of diva? ik snap niet waar ze dat vandaan zouden halen, zo lief en schattig als ik altijd ben. Het appartement zit nu vol met allemaal studenten, piloten en vaste bewoner en iedere avond is het nog even gezellig.

Ik heb al veel stranden gezien en ben een paar dagen geleden naar de grote knip geweest. Dit is een van de mooiste stranden die ik gezien heb samen met Cas Aboa. We zijn met een paar mensen van de rotsen gesprongen daar en natuurlijk lekker in de zon liggen bakken. Na zo'n vermoeiende dag is het gebruikelijk om een drankje ergens te doen, helaas is bijna iedere dag een vermoeiende dag en moet ik even ontspannen met een drankje en een dansje hihi. Ook word ik hier niet aangezien voor een Nederlander en krijg ik 5x per avond de vraag waar ik vandaan kom en of ik hier al jaren woon, nou mensen bij deze ik ben een echte kaaskop ! Vorige week in Cabana (leuk tentje waar op woensdag de drankjes en dansjes gedaan worden) werd ik aangesproken door een gekleurde medemens (zoals mama dat altijd zo mooi kan zeggen) maar toen die lachte werd ik toch even verblind door al dat geweldig goud wat in zijn mond zat te ''glinsteren''. Mister Gold vond het allemaal maar prachtig om een praatje te maken zodra mijn medebewoners even een rondje lopen waren en ik daar nog met 1 meisje stond. Toen de andere jongens terug waren ben ik meegelopen waarna ik nog achterna geroepen werd met de woorden, Ga je naar huis? Nee, nee blijf hier ! Mister Gold, jammer voor jou maar jongens met meer goud in hun mond dan ik in me oren en om me armen heb is uiteindelijk een echte NO GO !

Me kamer heeft nu af en toe wifi waar ik al heeeeel blij mee ben. Waar ik niet zo blij mee was is dat ik ook al 4 huisgenoten heb gehad waaronder 2 dooie wespen, 1 dooie kakkerlak en een leven gekko die het heel erg gezellig vond en ik met moeite de kamer uit heb kunnen krijgen. Na een half uur met een zwabber rond te hebben geslagen, heb ik toch maar even hulp ingeroepen van een van de piloten in het appartement.

Stage is nog steeds even leuk en relax en gister heb ik me eerste trouwerij gehad hier op het strand. Het was een kleine ceremonie met receptie maar van hele gezellige mensen. Vandaag heb ik weer een trouwerij en het is heel fijn om eens lekker bezig te zijn in plaats van de hele dag achter de laptop te zitten.

Ik merk dat het contact met mensen in Nederland steeds minder wordt en dat dit vooral komt door het grote tijdsverschil en omdat ik bijna 24/7 bezig ben. Toch zal ik proberen het reisverslag bij te houden (hebben jullie het gelezen PAP en MAM, hihi loveyou)

X Dikke Kus

  • 12 September 2013 - 18:33

    Lily:

    Heee Kim
    Dit is weer een heel leuk verslag en dan ook nog zo n lang verhaal.
    Te gek dat je weer iets hebt meegemaakt wat je ons ook niet verteld hebt.
    Mister Gold was dat die uit James Bond film?
    Tot het volgende verslag, kan niet wachten.
    Groetjes Ma en Pa

  • 12 September 2013 - 18:47

    Familie Drissen!:

    Bon Dia,

    Leuk verslag weer. Blijf maar vooral regelmatig iets erop zetten, blijven wij ook op de hoogte.
    Veel plezier verder! En wij zullen eens naar mister Gold gaan zoeken in Afrika :)

    Groetjes uit de wereldstad!

    Peter, Alice en Anouk

  • 12 September 2013 - 19:36

    Marianne Van Der Veen:

    Hoi Schattie.

    Wat een leuk en een lekker lang verhaal, het is zo leuk om te lezen.
    Het is daar toch ook echt geweldig en wij hier maar sappelen.
    Het is je van harte gegund meisje,geniet ervan hoeven we niet te zeggen,want dat doe je met volle teugen.
    Hou je ver van goldie men en blijf vooral van die leuke verhalen schrijven, want anders krijg je weer een apje ( verhaaltje !!!!!!!!!).

    Lieve groetjes, Rinus en Marianne

  • 13 September 2013 - 14:22

    Oma Mie:

    Hoi Kim
    Ik vind je reisverslag er leuk.
    Mam heeft ze me voorgelezen.
    Wat je al niet allemaal hebt mee gemaakt .
    Ik vind dat er leuk,dat je je zo goed gewend hebt.

    Groetjes en kusjes Oma Mie

  • 13 September 2013 - 20:09

    Suikeroompje En Tante:

    Hai Kimmetje,

    Wat weer een leuk reisverslag !

    Nu snap ik ook dat jij ochtendhumeur hebt: iedere dag die zon en stranden en dan dat verschrikkelijke eiland en die stageplek verschrikkelijk........... je zult er maar zitten.(hihi haha)

    Meisje geniet maar lekker !

    Groetjes en tot schrijfs

    xxx-jes

  • 15 September 2013 - 12:52

    Cindy Demacker:

    Hoi Kim
    Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat,
    En dat je je er zo thuis voelt.
    Echt super.
    Nog heel veel plezier daar
    Groetjes
    En veel liefs
    Michiel Cindy en Ian,
    O ja en een knuffel van Mickey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 15400

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: