Shake what yo momma gave ya - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Shake what yo momma gave ya - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Shake what yo momma gave ya

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 September 2013 | Curaçao, Bullenbaai

Dag Lieverds,

Hier ben ik dan weer met een nieuw reisverslag waar jullie met z'n alle zo smachtend op wachten. Ik had niet verwacht zoveel reactie erop te krijgen en dat iedereen het zo leuk vond, natuurlijk leuk om te horen maar ook weer een verplichting erbij, een verplicht? Wat is dat eigenlijk? Hier op het eiland heb ik daar nog niet zoveel over gehoord.

Ik ben nu bezig met mijn padi (een certificaat voor internationaal te duiken) en heb nu 2 keer gedoken en mijn theorie ook behaald.Volgende week nog 1 keer duiken en hij is binnen! Bij de eerste duik hebben we een schildpad, een zeepaardje gezien en een walvis, alhoewel die walvis later een verdwaalde Engelsman bleek te zijn. OEPSIE

Deze week heb ik voor het werk iedere avond even moeten flyeren en dan wordt er ook nog altijd even gezellig een drankje en dansje gedaan. Waar mensen helemaal los gaan met drank en dans, alhoewel je dat geen dans meer kan noemen maar ik het eerder zou omschrijven als Curacao's most weirdest dance moves, maar goed ieder zijn eigen ding zullen we maar zeggen.
Ik heb me eerste evenement bij Kokomo gehad namelijk Full Moon, en ik heb er echt van genoten. Heerlijk werk om een beetje met de artiesten te drinken, praten en ervoor zorgen dat alles goed geregeld is voor ze. Super leuke mensen waar ik nu nog contact mee heb en binnenkort nog even zie voordat ze naar huis gaan. Wat mij wel opvalt met zo'n feest is dat sommige mannen van hier nog beter met hun billen kunnen shaken dan de Nederlandse stagiaires. Shake what yo momma gave ya wordt hier heel letterlijk genomen.

Ik leer nog steeds nieuwe mensen kennen en het leven is nog steeds zo zwaar als in de eerste week (uhum), wat mij eraan herinnert dat ik hier alweer bijna een maand zit. De tijd gaat zo ontzetten snel als je het naar je zin hebt. Ik zou jullie graag allemaal een stukje van Curacao sturen maar wat jammer nou dat dat niet kan hihi (lekker egoïstisch)

Ik weet niet meer wat ik de afgelopen week nog allemaal gedaan heb en meegemaakt heb en zal het voor het volgende reisverslag nog even proberen op te schrijven zodat jullie meer te lezen hebben.

Groetjes xxx

  • 23 September 2013 - 19:37

    Jos:

    Schudden met die billen. Ja dat zal wel met al die party's en drankjes. En dan steeds weer dat slechte weer. Wat moet jij afzien! We leven met je mee. Maar wacht maar over 2 maanden komen we ook schudden met onze billen en je weet die van Big Mama kunnen er ook wat van. Denk er ook nog eens aan dat t een stage is voordat je dit gaat vergeten. Maar goed geniet maar verder en tot horens en ziens. Kusjes pap en mam.

  • 23 September 2013 - 20:29

    Marianne Van Der Veen:

    Hoi Schattie..


    Jippie,daar is ze weer met een jaloers makende story uit dat mooie plekje op aarde.
    Een Engelse walvis,jawel hoor die zitten ook echt overal,maar goed dat hij z'n pakkie aan had,anders had je je een hoedje geschrokken.
    Lijkt mij echt geweldig dat duiken.

    Meissie geniet maar lekker verder,lieve groetjes,Rinus en Marianne.

  • 24 September 2013 - 13:22

    Jessie:

    Hoi Kim!
    Ik kom vanaf november ook stage lopen bij Kokomo beach!
    Ik kwam je blog tegen toen ik voor fotos van Kokomo beach ging zoeken op google, vond het erg leuk om te lezen en ben zelf super benieuwd wat me allemaal te wachten staat.
    Tot wanneer loop jij stage bij Kokomo?

    X Jessie

  • 24 September 2013 - 19:12

    Kim:

    Hi Jessie,

    Ah wat leuk !
    Ja er staat je heel veel te wachten natuurlijk minder leuke dingen maar je krijgt er zoveel voor terug hier op het eiland. De mensen zijn over het algemeen super vriendelijk en ook (bijna) alle stagiaires zijn leuk en vriendelijk.
    Je kan geen betere werkplek hebben gekozen dan Kokomo, het personeel is super gezellig en ook diegene wat boven je staan zijn heel aardig. Zolang jij je werkt doet wat je moet doen is alles prima hier, dus maak je daar maar geen zorgen over.
    Ik ben nog tot januari hier dus we zullen nog een tijdje met elkaar samen werken, leuk dat er nog iemand bij komt.

    X Kim

  • 25 September 2013 - 12:40

    Ben Vaes:

    hallo Kim,

    heb dit adres van je moeder gekregen. het doet me deugd dat jij je draai hebt gevonden op Curacao.

    door de regels heen geniet ik met je mee, en voel welhaast de sfeer waar in je vertoeft.

    wens je in ieder geval een prettig verblijf op DUSHI CORSOW
    Groeten Ben Ajo

  • 25 September 2013 - 12:59

    Jessie:

    He Kim!
    Oke haha ben super benieuwd!
    Leuk dat we nog een paar maanden samen kunnen werken!
    In welk studentenhuis woon jij? Ik ben nu nog opzoek naar een kamer, is nog best lastig want vind het gewoon heel belangrijk dat het een veilig huis is met eventueel beveiliging en leuke mensen natuurlijk!
    Misschien heb jij nog een tip voor me?

    Tot snel! X

  • 26 September 2013 - 13:09

    Alice:

    Hoi Kim,
    Wat leuk dat je je duikbrevet gaat halen! Veel succes met je laatste duik.
    Fijn dat je het nu naar je zin hebt, geniet ervan en wij kijken weer uit naar je volgende verhaal.

    Groetjes, Peter, Alice en Anouk

  • 02 Oktober 2013 - 09:07

    Wiel En Marianne:

    Hai Kim,

    Fijn dat je je duikbrevet hebt gehaald. Proficiat ! Dat is natuurlijk genieten van alle moois wat je in het water ziet, het lijkt me fantastisch.

    Groetjes en xxx-jes,

    Wiel en Marianne

  • 02 Oktober 2013 - 19:53

    Cindy Demacker:

    Hoi kim
    Alweer een leuk verhaal.
    Echt geweldig.
    En nu ook nog duiken wat een ervaring hè.

    En heb je ookal met dolfijnen gezwomen of is dat het volgende avontuur?
    Nou heel veel plezier daar
    Groetjes
    Cindy Michiel en Ian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 15393

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: