Living in Paradise is living on the edge - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Living in Paradise is living on the edge - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Living in Paradise is living on the edge

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 December 2013 | Curaçao, Bullenbaai

Lieve Mensen,

Daar ben ik dan eindelijk weer met een reisverslag, de rede dat ik niet meer zoveel schrijf is dat het paradijs eiland me thuis is geworden. De heerlijke avonden, de zon, de geweldige stage, leuke mensen en helaas het te kleine eiland. Doordat het eiland zo klein is kan je niet snel nieuwe dingen doen als even 2 uur naar de andere kant rijden, want binnen 3 kwartier ben je er al. Alle feest locaties zijn aan de eene kant van het eiland en alle stranden aan de andere kan van het eiland. Maar goed na alle algemene informatie komen dan nu even wat leuke dingen en minder leuke dingen.

Moeders en Vaders gaan al weer bijna naar huis en wat heb ik de toerist moeten uithangen. Vlaggetje, rugzak en gaan om die toeristen van thuis (lees: Pap met camera om de nek en een hawaii shirt aan) alles te laten zien. Het eiland laten zien, de stad, de ''clubs'', het eten van hier laten proeven en nog veel meer. In die 3 maanden dat ik hier zit hebben zij mij nog meer kunnen vertellen over het eiland dan ikzelf, maar goed ik ben dan ook geen toerist die zich in leest over de bestemming. Ook heb ik even de toerist gespeeld voor een excursie naar de blauwe kamer, uitstapje met de ouderenzorg was er niks bij (hihi grapje he pap en mam). Al met al ben ik trots op ze hoe ze het eraf hebben gebracht beetje gekneusd en wat schaafwonden maar dat hoort erbij, living on the edge with Kimi Raikkonen.
Over Kimi Raikkonen gesproken (zoals ik hier op het eiland genoemd wordt) deze heeft de eerste pit stop gemist door een ongelukje. Stoeprandje hier, paaltje net gemist en tot stilstand komen naast de vangrail. De besturing skills van Kimi zijn nog op en top in stand, helaas kan dit niet gezegd worden over de band en de velg van het racemonster.

Maar goed de leuke dingen van mijn stage, het eiland en van mijn altijd spontane ik (alleen niet in de morgen dan) geven mij de gelegenheid om meer connecties dan ooit te maken. De leukste en onvergetelijke avonden die ik in Nederland nooit zou krijgen met deze mensen. Van bbqen met de nummer 6 dj van de wereld tot afspraken maken voor in Nederland met andere MC's en DJ's. Tussen al deze leuke dingen door moet er ook gewerkt worden aan school, waar ik het momenteel heel druk mee heb.

People i need to get back to work, Ik zal proberen om binnenkort nog een vervolg te schrijven.

Nog even een bedank betuig en dan was het dit weer voor deze prachtige woensdag ochtend;
Dankjewel suikeroom en tante voor de leuke tijd hier en
Dankjewel pap en mam voor dat jullie er altijd zijn en dat jullie mij dit gunnen, hou van jullie (L)

  • 12 December 2013 - 20:39

    Marianne Van Der Veen:

    Hoi Kimmi.

    Eindelijk weer eens een verhaaltje,heel leuk,was zeker afzien met die oudjes (grapje)
    Ze hebben het natuurlijk heerlijk gehad daar bij jou.
    Wij hebben vandaag weer prachtige beelden gezien,super.
    Nu meisje geniet nog van je laatste maand en geen formule 1 fratsen meer.
    Xxx Rinus en Marianne.

  • 12 December 2013 - 22:53

    Pa En Ma:

    Hoi meid, we hoeven eigenlijk niet te reageren want we zijn nog op Curacao en onderdeel van jouw verhaal. Maar goed dan toch ff. Onze reis viel uiteen in 2 delen, nl met en zonder wiel en Marian. Het eerste deel hebben we heel veel gezien en gedaan en het tweede deel wat meer geluierd. Beide was heel leuk en gezellig. We zullen er met z'n allen nog lang over kunnen navertellenen en met foto en film genieten in ons koude kikkerlandje. Dat zul jij over ruim een maand ook wel merken. Koud he?
    Leuk dat we met ons vieren bij jou op bezoek konden zijn. En ons advies voor de laatste periode, hou hem op de weg.
    Kusjes, wij houden van jou en tot verdere reacties als we in Nederland zijn.

    Pap en mam

  • 13 December 2013 - 09:58

    Suikeroompje En Tante:

    Hoi Kimmi, Vettel,

    Het was een heerlijke tijd met je (behalve...... vroeg in de ochtend haha hihi !) en Jos en Lily.
    Bedankt. We hebben veel gezien en veel leuke dingen meegemaakt, en dan dat heerlijke weer....dat viel wel tegen toen we weer in Nederland waren: geen topjes, blote voeten, korte broeken....maar ja aan alles komt een einde.

    Meisje geniet nog volop van de laatste weken op Curacao en alles wat je nog graag wil doen..........
    maar dat zal wel lukken.

    Groetjes en xxxxxx-jes van de vrienden die niet jouw vrienden zijn hahahahaha

  • 13 December 2013 - 18:02

    Peter En Alice:

    Hoi Vrouwke,
    Eindelijk weer eens een verhaaltje van jezelf, we hoorden wel van alles maar dan via Mam en Pap. Wel bij de les blijven in je autotje en niet die autocoureurs menen na te kunnen doen, maar een ongelukje zit in een klein hoekje!
    Geniet nog van de komende tijd want het zal nu snel gaan.
    Tot ziens in ons koude kikkerlandje in januari.

    Groetjes en xxx
    Oma Mie, Peter en Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 15390

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: