Aanpassen in Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Aanpassen in Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Aanpassen in Curacao

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 September 2013 | Curaçao, Curaçao

Nou lieve mensen hier is dan eindelijk het tweede reisverslag, want na iedere dag 3 keer de vraag of ik een nieuw reisverslag ga schrijven wil ik er voor een paar dagen vanaf zijn :)
Verwacht niet iedere week een nieuw reisverslag want daar ben ik duidelijk te lui voor (hoe snel je je niet aanpast aan de omgeving hier)

Nou ik moet heel even denken waar ik gebleven ben want ik zit al meer dan een week in het zonnige Curaçao. Zoals ik al zei was de eerste dag een regelrechte ramp en keerde ik het liefst terug naar huis, na twee dagen was dit al veranderd in; ik wil nooit meer naar huis ! Ik heb geweldig leuke mensen leren kennen en heb al veel mooie stranden gezien. Ook zijn de beachclubs goed te doen hier (Lees: iedere avond ergens anders happy hour en muziek)
Ik kan jullie vertellen dat ik een leven prikkussen voor de muggen ben geworden, op de een of andere manier vinden ze mijn benen toch geweldig om in te prikken. Ook moest ik even wennen aan het verkeer want rechts heeft hier geen voorrang en er bestaat geen max (of min) snelheid, recht inhalen, links inhalen alles mag en alles kan hier. En zelfs ik heb de weg naar mijn werk in één keer gevonden, (eerst de gate en nu de weg, het gaat de goede kant op met mij)

De eerste werkdag was relax, zoals alles hier trouwens, ik heb dolfijnen zien zwemmen en het was noodweer met een orkaan op komst.Het was in al die jaren nog nooit zo rustig geweest als gister, vandaag weer lekker rustig begonnen en het eten is echt heeeeeeerlijk en dat voor 5 gulden per dag, (middag en avond eten)

Nog even om iedereen jaloers te maken..... Ik was de bruinste op het werk en appartement hihi

Nou vriendjes en vriendinnetjes tot het volgende reisverslag maar weer, weltrusten !!!!

  • 04 September 2013 - 10:20

    Lily:

    Hoi meissie, leuk geschreven. Maar probeer toch elke week iets te schrijven, ander vergeet je de helft en worden wij steeds lastig gevallen wanneer er weer een verslag komt. Ja wat een pech met dat lekkere eten voor haast niets!! Je begint al echt een poko poko te worden! Geniet er maar van. Kusjes pap en mam.

  • 04 September 2013 - 18:39

    Jan En Jacqueline:

    Hé Kimmie, goed om te lezen dat je je draai zo snel hebt gevonden. Afscheid nemen is nooit leuk, maar gelukkig is dat voorbij en kan je je helemaal richten op je, zo te zien en lezen, ontzettend vervelend verblijf :-p . Overwerk je niet en geniet vooral van alle mooie stranden, het lekkere eten, het relaxte leven..... heerlijk!!!! We verheugen ons al op je volgende verslag, dus toch maar vaak in de digitale pen kruipen. Liefs Jan en Jacqueline

  • 05 September 2013 - 08:43

    Marianne Van Der Veen:

    Hoi Schattie.

    Jazeker, wij verwachten minimaal een maal per week een sappig reisverslag van jou, je moet je natuurlijk niet te veel aanpassen daar.
    Jonge jonge wat is het daar afzien, zoveel zon zee en water en het ergste zo'n lekker eten.
    Boh ik moet er niet aan denken ( natuurlijk wel!!!! )
    Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt.

    Heel veel lieve groetjes, Rinus en Marianne.

  • 05 September 2013 - 14:59

    Henry Brouns:

    Heey Kim,

    Heel leuk om te lezen jouw reisverslagen, daarom minimaal een maal per week een verslag. Zoniet dan kom ik persoonlijk naar Curacao en schop je onder je bruine hol. (grapje).
    Wij zijn allemaal heel blij dat jij het nu zo naar je zin hebt, want we hebben de eerste dag allemaal aan jou moeten denken toen jij het zo zwaar had. (En ook aan pap en mam want voor hen was het ook heel zwaar). Jij mag je gelukkig prijzen met zo'n stage plaats. Ik weet zeker dat er veel mensen heel erg jaloers op jou zijn (waaronder ik). Het is hier op dit moment ook weer lekker warm (30+). Kim: Zet hem op en maak er wat van. Voor je het weet is het voorbij!!

    Wij kijken allemaal uit naar jouw volgende verslag.

    Tot lezens,

    Groetjes Hennewie en de rest natuurlijk :-)))))

  • 06 September 2013 - 10:37

    Suikeroompje En Tante (haha):

    Hai Kimmetje,

    Wat heerlijk dat alles zo goed gaat !!!!!
    Je schrijft leuke reisverslagen en dat moet je zeker minimaal een keer per week doen.

    Je stageplek is super dus wat wil je nog meer.
    Geniet maar van alles wat op je afkomt.

    Tot schrijfs,

    xxxxxx Suikeroompje en tante (hihi)


  • 10 September 2013 - 10:44

    Nicole:

    Hey Kim,
    Wat schrijf je leuk en prachtige foto's, geweldig,
    ben benieuwd naar het volgende verslag ,hihi, ( moet ik van je mutti zeggen)
    Geniet ervan , groetjes Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 15403

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: