Het einde is in zicht - Reisverslag uit Punda, Angola van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit Punda, Angola van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Blijf op de hoogte en volg Kim

15 Januari 2014 | Angola, Punda

Dag lieve mensen,

Het is dan zover, stage is afgelopen en met wat voor knallende einde ben ik gestopt. Om te zien wat ik samen met de collega's heb opgezet tovert nu nog steeds een lach op me gezicht. De waardering die ik terug heb gekregen voor me werk is het enige wat op dit moment telt. Het Smash The House Festival was de laatste weken stress, stress, stress maar toen het eindelijk zo ver was, was dat het allemaal waard ! Helaas heeft iemand mij de laatste avond geen leuk einde gegunt want die vond het even nodig om wat drugs in me drinken te gooien, de details zal ik besparen voor mensen een hartaanval te bezorgen haha. Ik ben nu weer helemaal spring leven dus no worries ! Nu komen de laatste loodjes voor school, dus nog even knallen en dan..... MIAMI, ja mensen MIAMI ! En wat ga ik daar doen, iets waar ik natuurlijk prof in ben namelijk: shoppen ! ( lieve pap en mam bedankt voor de creditcard, die zal goed van pas komen hihi)

Nu lig ik met me dikke Antilliaanse billen bij Saint tropez, ik kan jullie vertellen ik heb hier goed geleefd en dat zullen jullie ook wel zien als ik terug ben...

Ben ik klaar om naar huis te gaan? Natuurlijk niet, maar er is geen andere keus want ik moet een opleiding afmaken om een goeie baan te vinden bla, bla, bla die heerlijke woorden van ouders en familie. Ik hou van je Curacao en ik wil iedereen bedanken voor de steun en lieve berichtjes !

Na Miami ga ik jullie nog 1 keer jaloers maken met een mooi verhaaltje en dan is het ook voor mij mooi geweest en moet ik terug naar de kou, huilen :(

Hele dikke en vooral warme kusjes en knuffels van deze kleine hier XX

  • 15 Januari 2014 - 20:46

    Lily En Jos:

    Hoi meissie,

    Je hoeft ons niet lekker te maken, we weten wel hoe fijn het daar is. Over een paar weken zul je het verschil wel merken. Maar na een tijdje weet je ook dan niet meer beter.
    Zoals zo vaak gezegd, blijf opletten. Je hebt het nu al 2x meegemaakt. Geniet in Miami en een geluk voor ons is dat ook een creditcard zijn limiet kent.

    Kusjes van pap en mam

  • 16 Januari 2014 - 10:24

    Suikeroompje En Tante:

    Hai Kimmetje,

    Geniet nog van de laatste dagen op Curacao, want wij weten ook hoe heerlijk het daar is !! en dat je Miami ook nog even mee kunt pikken is natuurlijk ook super ( en wat pap en mam ook zeggen: blijf goed opletten op koffer, tas etc.etc.) maar vooral GENIET GENIET.
    Doe de groetjes aan je Rotterdamse vriendin.

    Groetjes en tot ziens xxxx

    Wiel en Marianne




  • 16 Januari 2014 - 20:23

    Jan En Jacqueline:

    Hoi Kimmie,

    Tjé, zijn die vijf maanden al weer om, wat gaat het toch allemaal ontzettend snel. We vinden het fijn dat je het zo leuk hebt gehad op Curacao en dat je stage een groot succes is geworden. Natuurlijk heb je die maanden wel geleden met zo'n stageplek en dat vervelend warme weer, dan is het goed dat je getroost wordt met een beetje shoppen in Miami hi, hi. En wat die dikke billen betreft.... als je weer in Nederland bent en ze aan het kille weer worden 'bloot'gesteld zijn ze zo gekrompen p-).
    Nou meissie, geniet nog van je laatste dagen Curacao en Miami, goede terugreis en tot ziens maar weer.

    Liefs,
    Jan en Jacqueline

  • 19 Januari 2014 - 18:01

    Rinus En Marianne.:

    Hoi Schattie.

    Waar blijft de tijd, is omgevlogen, ook voor jou denk ik, deze ervaring vergeet je nooit meer.
    Nu afkicken in Nederland, geen Son See, Harrie, oh nee is een andere reclame.
    Hup aan de slag en de billen weer naar Nederlandse proporties.

    Veel plezier nog de laatste dagen,


    Xxxxx Rinus en Marianne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 15389

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: