Big momma - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Big momma - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Big momma

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Augustus 2013 | Curaçao, Curaçao

Om 2 uur ging dan eindelijk die ellendige wekker af en was het tijd om te vertrekken richting Schiphol. Natuurlijk heb ik van te voren iedereen nog net iets gestresster (als dat een woord is) gemaakt met mijn oh zo geweldig ochtendhumeur, sorry he mam en pap ! Eenmaal onderweg hebben Robbin en ik nogeen flink concert gegeven in de auto, wat een geweldige stemmen al zeg ik het zelf. Het zingen hakte er toch wel in waardoor ik het laatste stukje voor pampus heb gelegen in de auto. Toen we bij Schiphol aankwamen waren we natuurlijk veel te vroeg, wat ook niet anders kan als ik met Moeders ben. Een hapje (lees: mega whopper van de burger king) en een drankje gedaan maar dan komt toch echt het afscheid, wat toch best zwaar viel. Daar sta je dan in je uppie, het eerste wat ik dacht was IK MOET DIE GATE VINDEN en dat is in een keer, jawel dames in heren, in een keer gelukt. Toen ik eenmaal bij mij plaats aankwam dacht ik dat ik in een regelrechte film van big momma terecht was gekomen. Het is dat de armleuning ons gescheiden hield want anders was ik toch wel geplet. Maar dat is het ergste niet want big momma heeft last van de rug en het vliegen, dus iedere 2 min wordt er een houding aangenomen en welgeteld iedere 10 minuten wordt het hoofd weer eens vastgepakt op het tafeltje waarna nog een lekker maaltijd (lees: om van te kotsen) saté werd genuttigd door mevrouw. Ook was er een genie aan boord kan ik jullie mededelen want die heeft het klaar gekregen om tegen waarschuwingen (lees: op de bestemmingen worden opgepakt door politie) een sigaretje op de wc te roken, waardoor er een kleine rel in het vliegtuig kwam. Al met al een lange reis en was de eerste dag erg zwaar want zo alleen aan de andere kant van de wereld is toch niet niks. Nu is het de derde dag en ben ik naar een prachtig strand geweest en heb ik leuke mensen leren kennen. Ik begin me draai te vinden in het prachtige Curaçao. Kusjes en knuffels !

  • 28 Augustus 2013 - 18:43

    Anouk:

    Hee nichtje! mooi dat je meteen al in het vliegtuig kennis hebt kunnen maken met een typisch Antiliaanse big mamma :). Ik zou zeggen nu flink chillen met die billen op het strand voordat je stage begint en de boel een beetje verkennen daar... Voor je het weet wil je al niet meer terug naar Schinveld xxx

  • 28 Augustus 2013 - 22:39

    Jos:

    Hoi Poepie,

    Heel fijn dat je je draai al een beetje begint te vinden. Het was me inderdaad een heftig afscheid, niet alleen voor jou, maar ook voor ons (pap en mam). Je moet je moppie toch ff alleen laten gaan.
    Maar ondanks de moeilijke start zijn we wel super trots op je en zijn er van overtuigd dat je ook de stage-opdracht tot een goed einde zult brengen.
    Nu nog ff lekker genieten en dan vanaf maandag er tegen aan. Maar ook dan het genieten niet vergeten. Het is per slot van rekening jouw grote droom of zo als Martin Luther King 50 jaar geleden zei: I have a dream. Maak m waar.

    Veel kusjes van pap en mam.

  • 29 Augustus 2013 - 08:53

    Marianne Van Der Veen.:

    Hoi Schattie.

    Wij hebben al genoten van je eerste reisverslag.
    Je gaat het helemaal maken daar, geniet ervan.
    Xxxxxxxx van Rinus en Marianne.

  • 29 Augustus 2013 - 10:48

    Ellen:

    Lieve Kim,

    Hahaha... Verheug me nu al op je volgende verslag. Wat grappig geschreven.. Je gaat vast nog een boel gekkigheid daar beleven. Houd ons vooral op de hoogte! Maar zet aub niet teveel foto's op facebook, ben nu al zwaar jaloers!

    Dikke kus Ellen

  • 29 Augustus 2013 - 17:15

    Suikeroompje En Marianne:

    Hai Kroekestokje,

    Dat was even heftig maandag maar we zijn blij dat alles goed is gegaan en we weten dat je
    het helemaal gaat maken.
    Wiel wil nou al met je ruilen; ik ook trouwens.
    Geniet met volle teugen !

    Suikeroompje en marianne

    P.S. een heel leuk reisverslag !

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 617
Totaal aantal bezoekers 15401

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: