Centerparks op Curacao - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Centerparks op Curacao - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Centerparks op Curacao

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Oktober 2013 | Curaçao, Bullenbaai

Dag allemaal,

Ik ben nog steeds een beetje in gechoqueerde staat van gisteravond nu ik dit verslag typ, daarom heeft het ook een aantal uurtjes nodig gehad voordat ik eraan kon beginnen. Nu vragen jullie je vast allemaal af wat ik gedaan heb gisteravond? Nouuu, ik zou jullie deze geweldige ervaring niet willen ontnemen.
Er was afgesproken om met een paar meiden naar Campo (lees stripclub achtig iets) omdat het alleen op dinsdag is toegestaan dat vrouwen ook komen zijn we gister een kijken gaan nemen. Eenmaal bij binnenkomst leek het alsof ik op centerparks beland was. Overal huisjes, mooie bomen met watervallen en zelfs een winkel, openbaar toilet enz. enz. Binnen was een grote zaal waar normaal muziek optredens plaats vinden bij centerparks dus vol goede moed naar binnen waar bleek dat ik niet in een of andere muziek show zat maar in de stripclub was. Ook bleken al die mooie huisjes niet om te slapen maar voor andere doeleinde gebruikt te worden. Ze doen er wel aan religie want er werd een vrouw op het podium gedoopt ! Alleen niet met heilig water maar met een mannelijk geslachtsdeel op het hoofd.....
Nog steeds verbaas ik me over hoe groot het eigenlijk was en dat er meer prostituees rondliepen dan ''bezoekers''. Al met al kan het omschreven worden als een Centerparks maar dan met attracties voor volwassen mensen.

Nu weer even terug naar het normale leven, alhoewel normaal is het ook weer niet. Na mij avond werken bij Full Moon heb ik een super leuke week met Quintino (wat jullie natuurlijk niks zegt, bekende DJ) en de rest van de crew gehad. Feestjes afgegaan om daarna lekker in de villa te ontspannen, bij het laatste feestje stond ik opeens naast Goor (Gordon) en daar schrok ik ook wel even van, ze zeggen dat tv groter maakt maar dat was in dit geval niet zo......

Ook heb ik vorige week een bezoekje aan de dokter gebracht waar het bij binnenkomst leek alsof ik meteen geopereerd zou worden. Al met al hele vriendelijke mensen die met een niet zo'n leuke diagnose kwamen, aan beide oren een middenoorontsteking dus dat wordt een antibiotica kuurtje. Met slechte zin (lees: spreek mij vandaag niet aan) zondag naar wat mijn laatste duik moest zijn voor me PADI. Werd mij verteld dat ik niet moest gaan duiken met een oorontsteking, maar hoe eigenwijs ik ook ben en met raad van moeders en vaders ben ik toch gegaan. En hoe dat ging, speedy gonzales onder water, zonder enige last van me oren. Dus die kan ik weer in me zak steken !

Ik denk dat het verslag wel lang genoeg is geworden, slaap lekker en ik zal voor jullie allemaal een drankje en dansje doen (hoe zwaar ik dat ook vind) tot ziens X

  • 02 Oktober 2013 - 20:29

    Jos:

    Hallo poepie,
    Je begint me nu wel echt na te gaan. Op zoek naar verre oorden en in Las Vegas ook in een "poef" terecht te komen, doe jij in Curacao hetzelfde! Ik kan me goed voorstellen hoe het daar uitgezien heeft. Wat anders als "de wallen". Proficiat ook nog met het behalen van je internationale duikbrevet. De rest is inderdaad maar steeds behelpen. Zon, zee, strand en feesten. Hoe erg kun je het treffen en ons midden in de nacht lekker maken met wat je nu weer te eten krijgt. Maar goed, geniet er maar van. Dit nemen ze je niet meer af.
    Kusjes pap en mam.

  • 03 Oktober 2013 - 12:25

    Wiel En Marianne:

    Hai Kimmie,

    Wat heb jij toch een verschrikkelijke stage !

    Wij "oudere" meiden (je moeder en ik) willen ook graag in november naar Centerparks hahahihi.
    Je moet die avond toch wat afgelachen hebben.

    Ik kreeg spontane kotsneigingen toen ik hoorde en las dat je naast gore Gordon had gestaan.

    Meisje geniet er lekker van !

    Tot over een paar weken !

    kusjes Wiel en Marianne

  • 03 Oktober 2013 - 14:19

    Sabine:

    Heeee Kimmie,

    Nou zeg wat een verhalen allemaal..... Nu heb je die "oudere" meiden zeker lekker gemaakt. Die willen vast en zeker dat doopritueel zien. Ze dormen natuurlijk nog steeds van een "apparaat" wat dat van Ray zal overtreffen, ik ben er natuurlijk bang voor maar hoop doet leven. Dames...... het is jullie van harte gegund.
    Nu weer terug naar jou kim. Ik vind het echt top dat je in je element bent daar. Je verhalen zijn leuk om te lezen, op de foto's die ik voorbij zie komen zie je er geweldig relaxed en uitgeruist uit en dat is geweldig om te zien. Die hele pokopoko toestanden daar laten je stralen en lieverd het is je zo gegund. Wat ook te gek is is dat je je duikbrevet gehaald hebt dus bij deze van harte felicitá xxx . Jordi vroeg zich nog af of je een grote of kleine schildpad hebt gezien in de zee......
    Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je stage daar een keerzijde heeft. Altijd die brandende zon, altijd die feestmuziek en altijd weer dat stomme drankje en dat verveldende dansje.... Als ik daar zo over nadenk heb ik best wel medelijden met je maar goed, je hebt A gezegd en nu moet je ook maar B zeggen.
    Ik ben in ieder geval al weer nieuwsgierig naar je volgende verslag.
    Heel veel fun daar en geniet van je vrijheid, hou ons op de hoogte en blijf vooral facetimen met pap en mam want ik weet zeker dat als je straks weer in Nederland bent dat probleem met uitslapen zich vanzelf zal oplossen. (heb nl. vernomen dat mijn buurvrouw tegenwoordig wel erg lang in bed ligt. Ohh, zei ik dat hardop? Dat heb je dan niet van mij vernomen he hahaha)
    Tot snel..... heeel veel liefs van Ray, Sabine en Jordi xxxx

  • 03 Oktober 2013 - 20:51

    Marianne Van Der Veen:

    Hoi Schattie.


    Woh Rinus en ik liggen in een deuk, had die snuitjes van jullie wel eens willen zien.
    Wat schrijf je toch leuk, hou die twee oudere meiden in de gaten,want die willen natuurlijk rechtstreeks naar Center Parcs.en vlak Joske en Willie ook niet uit.
    Proficiat met je duikbrevet,super.
    Hopelijk is het nog wat maandjes uit te houden daar,valt niet mee, altijd maar zon, zee, drankjes en dansen.
    Lieve groetjes, Rinus en Marianne.

  • 20 Oktober 2013 - 16:11

    Monika Kropp:

    Hallo Kim,
    Hoffe dir geht es gut und alles läuft zu deiner Zufriedenheit ab. Das du den Tauchschein gemacht hast, finden wir natürlich super toll. Vielleicht können wir hier ja mal zusammen tauchen.( kein Versprechen eine Schildkröte zu sehen und das Wasser ist auch nicht so warm).
    Lernst du nette Leute kennen? Hast du nette Arbeitskollegen?
    Freue mich schon auf deine Erzählungen.
    Grüße aus Schinveld

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1649
Totaal aantal bezoekers 15387

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: