Last one - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Last one - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Last one

Blijf op de hoogte en volg Kim

30 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve mensen,

Dit was het dan, het avontuur is nu echt voorbij en ik ben weer terug in het vreselijk koude Nederland. Voor mij is het net Alaska buiten terwijl het voor andere een fijn winterbriesje is. Ook heb ik me eerste school dag er al op zitten in Breda, het is raar om weer door Nederland te rijden omdat ik dan het gevoel heb dat ik hier op vakantie ben en over paar weekjes weer terug ga. Helaas is dit niet het geval en moet ik er echt aan gaan wennen dat ik weer in Nederland woon. Wel kan ik nog even terug kijken op wat mooie dingen van Miami en Curaçao.

Mijn uitstapje naar Miami was in 1 woord GEWELDIG, het was echt een top tijd maar ook weer eens te kort. Het winkelen is niet normaal en ik ben helemaal los gegaan met de creditcard hihi, zoals Papa en Mama wel gezien hebben op de rekeningen. Het leven is daar zo anders en zo prachtig maar wel een grote vakantie, iedere dag is daar vakantie.

Eenmaal terug op Curaçao begonnen de laatste dagen en daarmee ook het afscheid van Kokomo Beach en al me collega's. Wat een prachtige dagen waren het met als afsluiter hele mooie woorden en natuurlijk van mijn kant een paar traantjes. Wat ga ik deze lieve mensen onwijs missen en niet alleen de mensen maar ook het eiland, het weer en alles wat er mee te maken heeft.

Het avontuur is voorbij maar me herinneringen blijven voor altijd.


  • 31 Januari 2014 - 14:33

    Lily En Jos:

    Hoi meissie,

    Wat zijn we blij dat je weer goed thuis bent aangekomen. We weten dat het hier inderdaad ff wennen wordt, maar na 2 weken weet je weer niet beter. Voorlopig wordt het alleen dromen van een nieuwe trip naar Curacao, want de VISA moet eerst bijkomen van de klap die die heeft opgelopen en wij ook. Maar goed wat heb je niet allemaal over voor je liefste schat.
    Natuurlijk hierbij ook nog grote dank aan alle lieve mensen van Kokomo en haar maatje Luuk die voor een onvergetelijke stage hebben gezorgd. Dank en evt. tot ziens.
    Fijn dat je er weer bent.

    Kusjes van pap en mam

  • 31 Januari 2014 - 20:40

    Wiel En Marianne:

    Hai meisje,

    Wij zijn blij dat je er weer bent en het weer went weer snel dat zul je zien.

    We wensen je veel succes voor het nieuwe schooljaar in Breda en de e.v. stage a.u.b. ook weer in een warm land zodat we je weer kunnen bezoeken haha hihi.

    Groetjes en tot ziens !

    xxxx - jes Suikeroompje en tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 2700
Totaal aantal bezoekers 15376

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: