Inspiratieloos - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu Inspiratieloos - Reisverslag uit Bullenbaai, Curaçao van Kim Jacobs - WaarBenJij.nu

Inspiratieloos

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 Oktober 2013 | Curaçao, Bullenbaai

Lieve vrienden,

Ik ben nu bijna 2 maanden op Curaçao en alle dingen zijn zo normaal geworden hier voor me. Zoals iedere avond is er ergens wat te doen, ieder weekend bestaat uit het bezoeken van 1 of 2 stranden en erna nog altijd een drankje en dansje doen bij de discotheek die op dat moment wat te doen heeft. Het is nog steeds 30 graden hier met af en toe dagen dat het wat minder weer is. Het verkeer op Curacao is nog steeds heel apart, mensen doen wat ze willen en niemand geeft er ook maar iets om. Ik heb ook al een ritje met de wegenwacht mogen maken omdat de auto van een meisje waar ik mee naar de discotheek was er opeens mee ophield. Wat wel heel apart is dat als er hier een ongeluk gebeurt de auto's moeten blijven staan zo als ze staan en dat er dan iemand gebeld wordt om als ''ooggetuige'' te dienen en die een rapport opmaakt over wie de schuldige is. Dus als het midden op de straat gebeurt is dat jammer voor de andere bestuurders maar die zullen echt moeten omrijden.

Stage is af en toe rustig maar nog steeds super leuk, ik geniet er nog altijd van dat ik bij Kokomo stage mag lopen als ik sommige andere verhalen hoor of de gezichten zie na een stage dag. Toch mis ik soms thuis wel eens maar dat is nooit voor lang als je op zo'n prachtig eiland zit.

Ook merk ik dat het contact met thuis steeds minder wordt en dat hoe meer in contact met thuis heb hoe sneller ik dingen ga missen dus ik vind het wel prima zo. Er zijn nog zoveel leuke dingen die ik wil gaan doen en waar ik dus echt een planning voor moet gaan maken.

Lieve mensen, ik ga eens van mijn ontbijtje genieten op stage en dan aan het werk. Als er weer eens wat nieuws of spannends gebeurt horen jullie van mij - XX -

  • 22 Oktober 2013 - 18:07

    Jos En Lily:

    Hoi poepie,
    toch ff een bericht van thuis. Het is fijn voor jou dat je veel te doen hebt en dat het goed gaat. Maar pap en mam willen ook graag weten hoe het met hun meisje gaat. Gelukkig komen we binnenkort zelf bekijken of het allemaal klopt wat je schrijft en hoef je ons niet steeds info te geven.
    Groetjes en kusjes van pap en mam.

  • 23 Oktober 2013 - 09:41

    Marianne Van Der Veen:

    Hoi Schattie.

    Heel fijn dat je het nog zo naar je zin hebt, is natuurlijk ook niet zo moeilijk op zo'n locatie.
    Hier gaat alles zijn gangetje.
    Ik volg je op Facebook en verheug mij ook steeds op je verhaaltjes en dan die foto's van die stranden, heerlijk !!!!! Om weg te dromen.
    Kijken of we elkaar binnenkort weer eens kunnen spreken op FaceTime.

    Heel veel lieve groetjes, Rinus en Marianne.

  • 24 Oktober 2013 - 11:20

    Eva:

    Kimmieeeeh, ik ben jaloeeers haha! Geniet er nog van! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 2957
Totaal aantal bezoekers 15385

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Stage Kokomo Beach Curaçao

Landen bezocht: